onsdag 1 april 2009

Bilder från valpningen....

Här en bild på Wilma när det är jobbigt och ängsligt och inte veta vart man ska bli av.
Vid 22.00 tiden kom så den första lilla valpen. Det var då en liten tik.

Den skulle slickas och göras fin och undersökas både fram och bak av mamma Wilma...



Valp nr 2 kom ca 20 min efter första valpen. Även den en flicka och kom baklänges...här kan man se valpen genom hinnorna...




Här en bild på valp nr 2 och 1 där de får lite mat och det var ju inte alls dumt.....



Valp nr tre kom 23,00, en tik och även hon skulle undersökas på alla håll och kanter....



Så var alla valparna här den sista kom 23,56 och det var en hanhund....även han baklänges. Här ligger alla och får mat och Wilma pustar ut.



Här på denna bilden har vi de tre tjejerna.... Wilma var ute och rastade sig för att få gång värkarbetet för sista valpen...


Sist men inte minst är då våran hanhund....så söt så....
Har ni några namförslag så tar vi emot det....

2 kommentarer:

Charlie sa...

Hej och Grattis till alla!!!!! Jag har ett förslag men jag kommer att använda det själv om Molly skulle få valpar Charli. DEt var tufft för henne. så sötta.....tänk när Molly var så litten. Vi var först gången och hälsade på er Det glömmer jag aldrig. Vi tingde om det var en tik . jag blev överaskad skall ni tro. Jag hoppas vi får titta på dom innan ni sälger dom. Kramar från Molly Carin Bernt.

Sofi_79 sa...

Så fina de redan är... Hoppas att wilma och valparna mår bra och växer sig stora och starka.. Kram